Friday, October 17, 2008

terlepas...

Uwaaaa.... Saya sangat sedih sebab tidak dapat menonton TARA 3 semalam. Ni semua gara2 cousins aku nak nonton Zombie Kampung Pisang. Time iklan pun dia tak bagi aku nak tukar cenel. Disebabkan aku sedar diri yg aku hanya penumpang di rumah itu, maka aku beralah sahaja la.

Dah abeh citer Zombie tu baru la dia bagi alih tv lain. Pastu sibuk dok paksa2 aku kuar tgk tv. Masa tu aku dah betapa dalam bilik. Aku kan suka betapa dalam bilik. Lagipun aku tgh cuba sedaya upaya menghabiskan novel yg aku baca. Tak habis2 lagik2. Huhuhu...

Yg aku tergengar semalam, team Ida Nerina last. Mujur la bukan minggu elimination. Terselamat la mereka. Tapi baki wang yg ada abih dah kena amek balik. Kena mula ngan zero. Harus meminta sedekah dari orang ramai. Isk2... Kena tonton siaran ulangan la nampaknya.

No comments:

Google