Monday, October 20, 2008

akhirnya berjaya ketemu

Setelah sekian lama merancang, akhirnya semalam kami bertemu jua. Ehehehe... Syiok je. Dah lama tak berua muka. Dah lama tak beronggeng. Dah lama tak borak. Dah lama tak merapu. Banyak menda yg dah lama kami tak buat bersama2. Aku dah terbayang2 kan umah sewa dia.

Ye la.. Hajat di hati suatu hari nanti aku nak gi melepak kat umah dia. Bleh gi melayan perasaan kat tasek. Bleh gi berjalan2 di dalam hutan tengah pekan. Walaupun dia baru je dok sini, tapi dah merata dah gi berjalan. Isk2...

Siapa orang yg aku ketemu???

Nama dia Siti Raudah bt Ismail. Eh, betulkan aku eja nama ko?? Kang tersalah la plak. Isk2... Teruk la aku sampai nama penuh kawan aku sendiri pun aku tak hengat. Huhuhu...

Mula2 tu berhajat nak gi umah member kitaorang kat KL. Aku la plak tak turun KL. Pastu, member yg di contact pun tak respond balik. Tu yg kitorang janji kuar 2 orang je. Dapat naik keta baru dia. Best woooo....

Ntah camne & ntah dari mana aku dapat info yg dia beli Pesona. Walhal keta lain yg dipandu masa berjumpa ngan aku semalam. Aku dah was2 dah masa mula2 tu. Sekali betol la itu kawan aku. Hahahaha...

Lama gak kitorang dok borak kat kopitiam. 2 gelas white coffee aku order. Balik umah tu dah mula terasa tak baper nak sedap badan sebab dah terlebih kafein dalam badan. Tu r... Minum sampai tak hengat kesan sampingan. Sedap punya pasal, aku ketepikan soalan berbangkit yg lain.

Mungkin lain kali kita boleh berjumpa lagik. Hmm... Tapi ntah bila masa itu akan tiba. Haihh... No pic to show to all of u. Aku terlupa langsung nak snap 1,2 gambar buat kenangan dating kitorang semalam.

Kengkwn yg lain, bila lagik kita akan ketemu??? Roger me if u know me... Kita eratkan semula tali persahabatan yg telah terputus.

No comments:

Google