Wednesday, October 8, 2008

template & widgets

I'm planning to change to a new template. Tapi de masalah la plak. Masalah kecik. Bila aku nak apply new template, abeh sumer widgets yg aku dah apply akan terpadam. Kena set up baru. Huhuhu... Saper di sini yg tahu bagaimana tuk aku lakukan agar aku dapat tukar template baru tapi tak usik langsung widgets aku. Maksudnya aku tak perlu nak buat balik widgets yg aku dah buat awalnya. Aku tak punya masa senggang yg banyak tuk godek lebih2. Ehehehe... Tp ada niat di hati nak berbaju baru blog aku ini. Lalalala...

1 comment:

xArA said...

sememangnya sekiranya anda mahu tuka baju baru...kena buang segala gala yang ada..baju baju dalam...accessories..semua..hehe..digantikan semula ngan yang baru...nasihatku padamu...anda save laa HTML codes yg sedia ada ini by copy paste kat words...semua HTML widgets kat layout itu..pehtu baru coba coba testing template baru..hee..kalau tak menjadi..so stick je laa ngan lama..hehe..sebab nak tuka template take some times..:D..

Google