Friday, October 24, 2008

match me if u can

Ni la wajah novel yg sedang aku baca.

Ending nya seperti yg aku jangka. Camne aku tau??? Sebab aku dah selak & baca the last chapter. Hiksss... Cuma aku nak tau pjalanan citer tu sehingga terjadinya perkara kat last chapter tu. Haihhh...

Naper aku mengeluh??? Sebabnya tulisan dalam buku ni kocik bonar. Dah le tu bahasa yg digunakan agak sukar nak difahami. Bukan pe. Words yg digunakan yg tak biasa di mata aku. Nak nyebut pun kekadang cam tergeliat lidah.

Aku memang pelik skit. Kalau baca novel omputih, sedaya mungkin aku akan cuba nyebut each perkataan. Tu yg sampai tergeliat lidah tu. Lalalala... Praktis make perfect ma. Lets praktis.

Melihatkan tajuknya dah membuat aku tergoda. Muahaha.. Cepat tol aku tergoda ek?? Hanya dengan buku & pakaian. Lalalala... Statement yg tak perlu aku buat. Tapi sengaja aku nak gak buat statement itu.

Aku baru sempat baca suku dari isi kandungan buku tu. Tulisan humang aih comey. Aku kena kecik besorkan mataku tuk membacanya. Hukhuk... Kalau ada kanta pembesar mungkin aku boleh speeding skit kot.

No comments:

Google