Friday, October 3, 2008

4th rally

Yupsss.... Dah rally ke-4. Aku hanya menonton rerun kol 12 tghmlm. Tak sabaq nak nonton de next rally lak. Apsal ek aku terasa yg every rally de je grup yg disingkirkan. Blom ada yg "You are the last team to arrive & the good news is you are not eliminated".

Uhhh.. Kenapa blom ada lagik ayat itu yg terkuar dari mulut Alvin???

Yg paling menyeronokkan biler pasukan wanita dari M'sia telah berjaya memenangi perlumbaan semalam mengatasi pasukan dari Thai. Mai & Oliver kalau aku tak salah. Menci diaorang. Sangat berpura2. Tamak...

Pada leg yg lepas, mereka saling bantu membantu. Tp leg semalam, diaorang tetiba bertukar menjadi seorang yg tamak. Well, tepat la perumpamaan yg mengatakan, 'orang tamak selalu rugi macam anjing & bayang2'. Serve them right. Laalalalal...

AD & Fuzie pula telah berjaya mencuri hati aku. Akan aku sokong juga pasukan dari Singapura itu. I know that this is a game. Tak perlu nak tolong menolong. Rasa tamak itu tak dapat dibendung. Wat pe aku nak emo terlebih???

Bukan aku sengaja nak emo lelebih. Tapi cara peserta Thai itu menyebabkan aku menyampah kat diaorang. Betol la pe yg peserta dari China tu kata. Kalau diaorang nak berperangai camtu, elok kalau dari mula memang dah camtu. Ni tak. Dah banyak leg baru nak wat perangai.

Cuba jadi cam pasangan Filipina tu. Memang diaorang dari awal dah camtu. Aku tak kesot tara mana sangat la. Tu pasal aku menci grup tu. Tapi suka la plak skang. Ahaksss.... Muahahaha... korang fening?? Aku fening gak.

Menantikan leg seterusnya. Yeeehhhaaaaa....



~~~Amazing Race Amerika pun tgh on air skang. Every Monday. At 9pm.

No comments:

Google