Wednesday, October 22, 2008

-m-0-d-3-c-u-t-i-

Aku masih tak baper puas hati lagik ngan template aku yg baru ni. Segala macam menda yg pernah aku masukkan dulu kat baju lama masih tak dapat nak di complete kan kat baju baru ni. Isk2... Nak buat penambahan pun tak baper punya masa. Masa ada. Tapi aku dah penuhi ngan aktiviti lain. Hikss...

Aku tak sabar menunggu weekend. Pe lagik. Cuti r.. Kali ni cuti lagik lama. Ala... Lebih sehari je. Tapi tetap kira. Nanti bila nak mula keje semula mesti aku terasa seperti sedikit liat.

Owh... Aku nak mulakan semula operasi mendownload. Sedikit masalah. Bukan masalah besar pun. Masalah kecik je. Biler aku download dah tak laju seperti sediakala. Dah lem balik. Sabaq je la...

Haihhh... Mengeluh lagik. Manakan tidak. Syawal kali ni sekali lagik aku tak kesempatan nak isikan ngan aktiviti puasa enam. Huhuhu... Tu la.. Awal2 ari tu tak nak puasa. Dah penghujung Syawal baru nak ngeluh...

Aku sebenarnya takde menda menarek yg nak dicoretkan. Tu pasal aku merepek je segala apa yg terpendam dalam hati. Lalalalala...



~~~I'm already in the holiday mood. Ahaksss...

No comments:

Google