Friday, October 10, 2008

5th rally

Uhh... Rally semalam sangatlah mendebarkan. Manakan tidak. Pasuka feveret aku, Ida & partner sangatlah tidak bernasib pada 1st task itu. Yg ke cari blu print cd. Payah dow.. Kebarangkalian nak dapat cd yg betul sangat kecil sebab cd yg ada sangat banyak. Walaubagaimanapun, mereka berjaya juga. Hiksss...

Seperti biasa, aku pasti tidak sabar menunggu tuk next leg. Next wik la. Kasihan cik MaiH kerana tidak dapat mengikuti kesudahan game ni. Nanti I update u yerk. Hiksss...

The only team yg buat cabaran bawa setimba air menaiki tangga tokong yg tinggi itu adalah pasukan Ida Nerina. Cayalah. Sangat gagah perkasa la mereka. Kalau aku tentunya akan pilih yg pick itu. Dah le leh dapat 3 ekor beruang kecik yg comey. Ahaksss... Pasukan Thai terkeluar semalam. Diaorang cam dah patah semangat.

Itu sahaja ulasan pendek dari aku. Aku tak kerajinan nak ulas satu persatu aktiviti mereka semalam. Saper yg tak sempat nonton semalam boleh la saksikan ulangan ari Sabtu jam 11 malam or Ahad 11 pagi kat cenel AXN. Saper takde Astro, tak dpt den nak nolong.


~~~Syiok off semalam. Siang tu tidoq tak hengat. Ehehehe.... Malam dah payah nak tidoq. Isk2...

No comments:

Google