Thursday, October 30, 2008

corat coret

Hari ni rasa rindu plak nak berkarya kat blog aku. Hiksss... Padahal semalam aku de je membuat coretan. Hari ni dah terasa rindu sesangat. Lalalala... Buang tebiat skit kot. Nothing much to say. Cuma pagi tadi aku hampir2 disembur oleh bos ku. Ni gara2 tak lengkap copy tuk tender yg masuk/hantar sebelum raya hari tu. Aku pas kat orang lain tuk complete kan sebab masa tu aku tgh handle tender yg satu lagik. Nak kena submit before raya gak. Aku hanya suruh fotostat kan je. Haihhh... Tu pun tak complete. Salah aku jugak sebab aku tak perhati betul2 lepas dia fotostat tu. Dia pun tak perasan yg kertas tu ada depan belakang. Haihhh... Naper la dia tak semak betul2. Bila nak cuti cepat je. Mujur juga la si bos memang tak berkira sangat pasal hal cuti. Bagi je cuti walaupun dia baru keje. Tak sampai setahun lagik. Enam bulan pun tak sampai rasanya. Aha... Lihatlah betapa barunya dia bekerja. Nanti aku pun nak gak la poya2 cuti lama.


~~~Tahun ni seperti tiada percutian famili. Tahun kewangan yg kurang memberansangkan...

No comments:

Google