Wednesday, October 22, 2008

6th rally???

Semalam baru aku berkesempatan nak menonton ulangan TARA3 last week. Tak dapat tgk live, tgk ulangan pun jadik la. Janji dapat tgk. Aku tak miss mana2 leg. Itu lagik penting.

Team Ida & Tania tu very the enjoying the game. Takde rush. Takde gopoh2 sangat. Diorang betul2 la enjoy. Tapi maseh lagik melakukan every task. Haihhh.. Tuk next leg harap2 mereka pulun habis2. Hopefully ada part yg mana semua peserta akan even balik kedudukan mereka.

Mujur la satu lagik team dari M'sia dapat tempat ke-2. Aku cam tak baper nak sure yg team Ida & Tania will be in final. Aku berharap sangat yg satu team dari M'sia yg akan masuk final. Yeeehhaaa..

Team Fuzie & A.d kelakor je. Paling kelakor tuk task yg bawa handbag perempuan tu. Muahaha... Tapi aku lagik tak sabar2 nak tgk next leg. Ada tunjuk preview yg diorang akan pakai pakaian wanita. Hahaha... Kelakor.

Team lain yg tinggal adalah team dari HK, Filipin, Singapore & 2 Malaysia's grup. Yeehaaa... Aja2 fighting. Maknanya tinggal lagik 2 or 3 leg sebelum final. Aduhhh.. Saper la agaknya yg ke final???

Rerun TARA3 - Sabtu, 11pm; Ahad, 11am; Selasa;8pm. Kat cenel AXN.

No comments:

Google