Thursday, October 23, 2008

taklimat

Pagi tadi aku gi dengar taklimat kat KL. Gi ngan member aku r. De kawan baru syiok skit. Kalau sorang2 pun aku ngak kisah ma.. I can handle it.

Tekejar2 kitaorang gi sebab taklimat start kol 10 pagi. Kitaorang sampai lewat 5 minit. Penat bejalan laju. Tempat taklimat kat menara Maybank. Aku tidaklah sesekali akan memandu ke sana. Nak menempuh jem bagai. Oh NO!!!

Naik train je r. Tu yg bekejar2. Nak kena tukar2 train bagai.

Balik tu kitaorang dah santai skit sebabnya tak perlu kejar2 masa. Sementara nak sampai ke stesen LRT yg berdekatan sempat lagi kitaorang menyinggah kat kedai2 berdekatan. Hiksss.. Galsss....

Uhh... Aku terasa cam sedikit ralat sebab tak beli baju yg aku berkenan masa kat kedai dkt lrt tu. Uwaaa... Harga pun takde la mahal mana pun. RM19.90.

Takpe. Mungkin ada hikmahnya aku tak beli baju yg aku tangkap cintan pandang pertama itu. Nanti aku stori ape hikmahnya. Lalalala....

No comments:

Google