Sunday, October 5, 2008

delay 4 jam

Maaflah sebab aku tak dapat menepati janji seperti di dalam entry yg lepas tuk mengupdate sebanyak yg mungkin. Kebanyakkan entry aku maseh dalam keadaan draft. Once dah touch up, aku akan publish tuk tatapan kalian. Dari report yg aku terima, aku mendapati tak ramai yg menjengah page aku ni sepanjang seminggu cuti perayaan. Almaklumla, semua orang dalam mode bercuti. Herankah korang ngan blog aku?? Non ada nya. Aku pun tak kesempatan nak menjengah blog orang lain. Ampun ya...

Tujuan sebenar penulisan ini adalah untuk mengkhabarkan yg aku maseh berada di kampung halaman lagik. Sepatutnya aku akan pulang ke kotaraya pada jam 6.30 pagi esok. Tapi apakan daya tetiba masalah lain muncul. Nak buat camne. Terpaksa la kan.

InsyaAllah aku akan pulang juga. Menaiki keretapi. Jam 10.31 pagi (MaiH, pray 4 me that the train won't delay. Hiksss...). Naper nek ketapi??? Sebab tiket bus dah elek pocik.. The choice yg tinggal hanyalah ketapi. Tu pun mujurlah masih ada tiket yg kosong. Haihhh...

Nanti aku kisahkan lagi kenapa aku terpaksa men'delay'kan kepulangan aku. Cukup sampai di sini. Aku perlu bangun awal esok. Nitezzz...

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Google