Thursday, October 9, 2008

free off day!!!!!!!

MORNING!!!

Hola semua....

Nak aku khabarkan yg hari ini aku on leave. Bukan sengaja bercuti. Ni kira cam cuti ehsan la. Dapat cuti free disebabkan orang TNB de operasi kat sekitar kawasan opis aku ni. Dari pukul 10 pagi hingga ke 7 petang.

Maka, tak dapatlah nak beroperasi. Patutnya hari ni aku nak bawa kenderaan aku gi servis. Tapi dah fully book. Tak dapat nak squeeze in. Dapat hari Sabtu. Ok la tuh. Cuma yg herannya harga berlain benor ngan pusat servis pertama yg aku call. Hmm...

Selamat bekerja buat mereka yg bekerja hari ni. Aku berehat & bermalas2 di rumah ini hari. Jangan kalian cemburu yerk. Aku paling suka hari cuti. Dari zaman student sampai la skang. Lalalala...



~~~Ini entry auto publish. Aku sediakan sehari lebih awal. Kerana aku kerajinan. Akan ada a few copy paste entry afterward. Menarek (buat aku la).

No comments:

Google