Tuesday, October 7, 2008

surat terbuka dari yums

KE HADAPAN KWNKU YG DIKASIHI R3DL0V3R,

Maaf diminta kerana tidak dpt melawat rumah hang di pagi raya. Ini adalah disebabkan kami kesuntukan masa. Kami hny pulang ke kampung halaman hang pd mlm raya n kembali ke Ipoh pada tg ari hari raya. Dengan itu, niat utk beraya di rumah hang utk sekian kalinye tidak kesampaian tahun ini....wuwuwuwu


Akan tetapi jemputlah dtg beraya di rumah ku pd bile2 ms. Tp kena inform dulu ye kak. Kang takde hidangan pula.


p/s: Jom la kite beraya di rumah rakan2 kite yang lain....aku tgh ade mood beraya di rumah rakan taulan ni. mari! (^_^)

Tulus Ikhlas,

YUMI YG COMEL ;p




~~~Maaflah sebab aku dah delete komen ko kat entry delay 4 jam. Ini adalah kerana aku nak buatkan 1 entry khas tuk surat yg telah aku terima dari mu. Sungguh tersusun ayat yg digunakan. Siap ada pembuka & penutup. Cam surat bercenta zaman orang dulu kala. Tunggu balasan dari sahabat mu ini. Jeng2.... Tunggu............

1 comment:

Anonymous said...

hehehehe....best tak surat aku....huhuhu....tak sbr2 aku menunggu reply terhdap surat ini...hehe

Google