Tuesday, October 28, 2008

more cuti pleaseee

Uhhh... Saya masih dalam mood nak bercuti la. Terasa mim-alif-lam-sin je nak gi keje ini hari. Padahal takde alasan pun aku tak nak gi keje. Keje pun tengah tak banyak kat opis. Banyak masa tuk aku poya2. Lalala...

Hows ur weekend??

Mine???

Aku puas hati la jugak. Dapat berehat. Dapat berjalan. Dapat jumpa famili. Belanja lebih kurang. Semuanya secara sederhana. Paling penting sekali aku enjoy.

Owh... Satu lagik. Menerima pekhabaran yg sahabat aku sudah berdua juga buat aku ingin berkongsi kegembiraan yg dirasai sahabat aku itu. Siapa sahabat aku itu?? Biarlah rahsia. Biar hanya aku & sahabart aku sahaja yg tahu.

Sekali lagik aku nak ucapkan taniah buat sahabat aku itu. Kerana keberanian yg dia ada, dia telah dapat memiliki apa yg dia mahu. Hiksss..

No comments:

Google