Monday, April 14, 2008

tak sedap hati

Semalam sblom tido aku dah raser tak sedap hati. Tak kompem keta kunci ke tak. Tp aku sengaja meng'konfiden'kan diri. Aku kater yg kompem la aku dah kunci keta lepas aku angkot brg kuar dr keta. Ges wat??? Pg nih biler aku tekan alarm nak buka kunci keta, bunyik yg kuar menandakan sy lock keta. Ini bermakna, sudah sah smlm sy tak lock keta. Uwaaaa...

Mujur la takde pe yg kehilangan dlm keta. Len kali aku kene lebeh berhati2. Jgn aci men redah jerk. Buruk akibatnya. Pastu jgn asyik nak men assume jerk. Nak btol2 pasti kene wat semakan susulan utk mendapat jawapan yg pasti. Ahaks... Pe kene la ayat aku nih. Cam org tak btol je. Isk2...

Actly, I'm not feeling well today. Rs cam dlm bdn nih dok terketar2. Cam demam kekura pun de gak. Tp aku tak demam pun. Mungkin sbb pewot aku yg tak baper sehat kot. Dr smlm pewot aku nih tak baper sehat.. Hmmm...

No comments:

Google