Friday, April 25, 2008

kembali semula

Ye... Sy kembali semula setelah beberapa hari menyepikan diri. Bukan sengaja nak menyepikan diri tanpa khabar. Tp terpaksa menyepikan diri kerana keadaan tak mengizinkan. Selepas entry terakhir pasal Congkak The Movie itu ari, tetiba sahaja line tenet tak leh nak ol. Arghhh... Aku pun ngak ngerti mo di explain gi mn. Yg pasti, aku kangen bangat mo online. Bukan takat nak blogging je. Mcm2 bleh wat biler dah online nih. Ehehehe...

Kesedihan dan kuciwa jugak biler dah lama tak ol, biler dah leh online blk, pencarian aku tuk mendapatkan lagu Dina-Sejauh Ini, maseh belom tercapai. Uwaaa... Dah cam addicted nak dgr lagu tuh puas2. Hahahaha...

Beberapa citer yg menarek yg aku ingt akan aku kasi update kat korg. Busan toksah kata la selama aku tak dpt online kan diri ku ini. Slalunya pe yg aku wat, pepagi aku akan layan men game. Biler dah tgh ari, slalunya lepas lunch hour br la sedikit kebizian. Dah jadi lumrah aku kat opis nih. Org pejabat lain(aku agak je la), pepagi sibuk. Biler petang dah rileks. Bleh prepare blk on tym.

***Wan Zara Natasha - Sy online ym, tp kekadang sajer la. Last wik byk hari yg kene kuar. Tu pasal tak ol. This wik plak di explain di ats naper tak online. Uwaaa...

No comments:

Google