Wednesday, April 16, 2008

(=^_^=)

Hasil suntikan emosi yg baik sedari pagi td, aku tak dpt nak meng'expose'kan raser marah. Bgs tol la penangan dak Z tuh. Bukan pe. Td aku kuar maser tym lunch hour. As a purchasing person, aku menjalankan tugas untuk melengkapkan segala keperluan dlm opis nih yg dah makin berkurangan.

Semalam aku gi beli stationary. Sambil menyelam minum air. Aku dah beberapa hari kepingin nak menjamah KFC. Smlm keinginan aku terlaksana jugak. Selagi tak dpt, selagik tuh asyik dok terliur je biler tgk iklan KFC kat tv. Hahaha.. Beli tym lunch, mknnye tym dinner. Ehehehe..

Suntikan emosi pagi nih takde mengena pun cter beli KFC semlm. Sajer wat selingan. Citer pasal maser aku kuar td. Geram je ngan sorg driver nih. Pompuan. Nak kejor pe tah le. Beria2 over take aku. Pdhal lane yg die over take aku tuh nnti nak menjadi satu lane dr 2 lane. Naseb la mood aku ok. Aku bagi je la die lalu. Kalau slalu tuh, tindakan sebegitu bleh menguji kesabaran aku. Dengan cuaca kat luar panas lagik. (=^_^=)

Bgs kan kalau setiap hari, setiap jam, setiap minit, setiap saat de je org yg menggumbirekan kiter. Yg menceriakan hari kiter. Dgn hnya ingatan pdnya sudah bleh membuatkan kiter tersenyum. Terlupa akan beban yg tgh kita tanggung..

***What had happened to me?? Falling in love wif someone?? Nope-la.. I'm doing my best to live my life to d fullest so dat I won't regret anything in d future. I want to cherish every moment in my live. I want to be happy wif everyone involve my daily activities.

No comments:

Google