Wednesday, April 30, 2008

...bank holiday...

HOORAAYY!!!

Sok cuti.. Tp emosi aku yg kureng stabil setelah mengetahui akan penipuan yg telah aku alami. Sok aku nak gi menenangkan hati dan perasaan aku nih. Tmpt yg ingin ditujui dah de dlm kpla aku. De beberapa perkara yg perlu aku setelkan sok.

Nak kirim wang buat adek aku. Kirim wang ada makna la tuh. Nak pesan kat adek aku suruh die belikan tudung. Pastu nak gi jln2 cari pasal. Ahaksss.. No la.. Nak jln2 mkn angin. Bior kembang bdn mkn angin. Wakakaka... Tak leh pakai tol aku skang nih. Emosi tak stabil. Kata2 byk merapu je.

Aku akan cuba sedaya upaya tuk hadkan pengeluaran wang aku tuk membeli makanan pantas a.k.a fast food. Ehehe... Aja2 fighting...

Last nite I went out for dinner at Mama Chop Papa Grill (if I'm not mistaken). Bleh tahan gak le mknn kat situ. Macik aku kater sedap lagik chicken chop & fish n chip kat Secret Recipe. I dunno coz I never eat there before. I mean I never eat the western food at Secret Recipe yet. InsyaAllah, nnti2 aku gi rasa.




***Didn't take my lunch. Tp rser cam amek lunch. Huhuhu.. TP LAPAR. Ahaksss... Ayt pusing2 tol. Patutla kepala aku pun asyik pusing je.


***HAPPY HOLIDAY***

No comments:

Google