Monday, April 28, 2008

demam

Weekend br nih sy telah pulang ke home sweet home ku. (^_^)

Best dpt tido di atas katil ku. Ehehehe... But I'm not feeling very well. Demam.

Balik ari Jumaat mlm. Sampai umah dah kol 3pagi. Sblom tuh singgah melawat arwah tok sedara aku yg meninggal tuh dulu kat Ipoh.

The next morning, awal lagik aku dah bgn. Nak gi lawat arwah tok sedara. Bgn tuh kepala aku dah terasa pusing. Tp aku tak hirau sgt. Besa la kan. Biler dah tido dah tak cukup.

Balik tuh, kepala aku still raser sedikit pusing. Tp aku abaikan je. Mlm tuh, lepas dah mandi dok rileks2 tgk tv, aku mula rser sejuk semacam. Berselimut sakan dah le. Kepala tmbh pusing. Mkn panadol, trus masuk tido.

Pg tuh rser sedikit ok. Tp kepala still dizzy. Aku bertolak blk ke SA awal gak le. Kol 11++ pagi. Kalau tak mak nak ajak gi Tesco. Tp terpaksa dibatalkan sbb aku nak gerak blk awl.

Mlm tuh aku msg Dj, gtau die aku demam. Dj tnya kat aku nper ngan aku nih. Antibodi dah lemah sgt. Tak cam dulu. Skang nih aku cepat dihinggap penyakit. Seingat aku, tahun ni je dah 2kali aku demam. Hmm.. Dugaan tuk aku supaya lebeh tabah hadapi ujian.

***Hadapi Dengan Senyuman***

No comments:

Google