Wednesday, April 2, 2008

sembang, smbungan, ulasan

Naper la biler time nak exam je mesti kiter akan pulun cukup2 tuk study??? Cth terdekat adalah aku. (^_^) Memandangkan dlm maser 2 hari nih aku akan menduduki satu ujian. Aku dah semak. Ada ujian sahsiah, ujian minat, pengetahuan am, daya menyelesaikan masalah dan kefahaman eng & malays.

Yg plg aku riso skali adalah ujian pengetahuan am. Cetek ilmu am skit aku nih. Bak aku opah aku la' "DAH NAK TERBERAK BARU NAK KOREK LUBANG". Ehehe.. Serius ek. Perumpaan tuh opah aku yg kater. Tak tau mn opah aku dpt. Saper yg kwn ngan aku mesti pernah dgr byk lagik perkataan yg bleh dikategorikan eksotik. Hikhikhik..

Owh.. Ari nih sy tak baper nak ada sgt idea tuk wat entry. Tmbh lak kene dok menaip tadi. Tros beku otak nak merepek. Ahakss.. Slalunya idea yg mencurah2 dtg maser aku kat umah. Tp kat umah aku mn leh online. Biler dah dtg opis, sumer idea dah ilang. Kat sini aku nak komen/smbung citer skit dr entry MaiH bout addicted. I tot she'd written bout her addiction to blogging. But I'm wrong. She wrote bout addicted to sms-ing..

Hp aku tak secanggih MaiH. So, tak dpt la nak wat statistic yg cam MaiH wat. Tp aku anggarkan 1 ari aku hntr sms around 20-30 sms kot. Nih kire average la ek. Sbb bukan hari2 org sms aku & org sms aku. Aku pun takde komitmen nak sms sper2 every single day. \(*.*)/

Kalau dolu2, suatu ketika dulu, yg mn ketika aku berkomitmen tuk sms seseorg. Maser tuh aku rs tak terkira la byknye sms yg aku hntr. Every single min hntr sms. Sedari bgn tido smpai tido blk. Time mkn pun kekadang sms gak. Selepas aku dah tak berkomitmen ngan org itew, susah jugak nak buang ketagihan sms nih. Tp skang aku dah ok. Seharian hp aku tak bunyi sms msk pun aku dah tak peduli. Tuh yg kekadang aku terlambat reply sms or jwb fon call sbb sentiasa hp aku berdiam dlm bilik sedangkan aku bersuka ria di ruang tamu-kalau kat umah la.

Kalau aku keluar plak, aku tak peduli pun hp yg berada dlm hndbag aku. Tak wat bg vibrate pun. Ahakss.. Harap maaf la ye kwn2 klu sy kelambatan membalas sms anda. Bukannye diriku ini sombong. Cumer masalahnye aku kesedaran lambat.

***It's going to rain. I'm planning to 'merayau' after office hour. Isk2.. Jgnla ujan lebat. Aminn..

2 comments:

mysenoir said...

alah weh. ngade btol. xpyh hp canggih pn bleh tau la. bknnye wt pape statistic pn. tgkla kt msg log. tade ke
u. kalo 27 per day tu average kn. td i kire manually, smlm je i anta 76msg dr 12am smpi 12am esoknye. hahaa

Anonymous said...

lagik 1. hp i takleh simpan msg byk. so, biler dah penuh kene delete. pastu, lost count dah le. so, can't make any statistic. ehehe..

u, smlm i usha lagik hp idaman i tuh. hikhikhik..

Google