Monday, April 7, 2008

my test

As u guys knew, last Saturday I went for SPA's test. How do I feel?? Best2.. Excited pun de gak. It's been a long time since I last sits for any exam. Hikhikhik... Prepareration pun tak wat sebenarnye. Gamble je gi exam. De 5 paper. 1st pasal siasah diri. D 200th question, "Adakah anda akan ketawa dengan lawak lucah?". The answer is yes or no. 2nd paper pasal minat lak. 3rd paper pasal pengetahuan am, general knowledge. Yg ni aku lemah skit. Pastu jawapan tak baper sure. Adushhh.. Tu la, tak bacer & mengikuti perkembangan semasa ngan serius. Soalan kat mn kapal Soyuz yg dinaiki oleh Dr Muzaffar mendarat pun aku tak sure. Adoiii la.. Mujur gak objektif. Leh aku menembak sakan. 4th paper, pasal kebolehan menyelesaikan masalah-Matematik. Yg nih la paper feveret aku. Dah lama tak wat math camtuh. De 40 soalan yg kene diselesaikan within 45min. So, average for 1 question is 1mins & 7.5 seconds. D last paper test our kefahaman in Eng & b.m. Hancur la Eng aku. Byk words yg aku tak bper nak dpt guess d meaning. Aku tak familiar sgt. Need to read more Eng materials. B.m nye passage, ok le. 3/4 dr last paper tuh mengandungi soalang Eng. Ahaks.. Tunggu je la result nnti camne. D last paper pun 45 mins gak. 3 paper sblom tuh, 40mins. Maser last paper tuh, dak seklas exam aku cabut 15min lepas maser bermula. Tak tau le camne dak tuh jawab. Tembak guna machine-gun kot. Wakakaka...

Tak baper rmai la yg aku nmpk dtg tuk test tuh. Yg dtg tuh bukannya sumer baya2 aku. De yg lagik berusia. De yg bapak org, mak org. De yg aku nmpk, maknye gi exam, bapak jaga anak dlm keta. Bgs tol bapak camtuh. Sabar menjaga anak die. De yg tunggu gf. Smpai tetido dlm keta. Aku sbgai lone ranger ari tuh, aku bersiar2 jugak smbil memerhati org sekeliling. Takde pun org yg aku kenal yg sama pusat exam ngan aku. Owh.. Satu citer yg agak lucu. De sorg guy yg sama pusat exam ngan aku. Die dtg tepat 9.30. Yg kelakornyer, bapak die siap hantar smpai depan klas. Smpai guy tuh dok tempat die la. Adushhh.. Nmpk cam tak berdikari je guy tuh. Ehehehe..

No comments:

Google