Tuesday, April 29, 2008

komplikasi

Yeeehhhaaaa... Pg ni sy keseorgn di pejabat. Bos2 telah kuar bermesyuarat. Ptg nnti baru diaorg masuk opis. Pg2 takleh trus online wat keje lagha sbb nnti segala keje2 aku tak dpt berjl lancar. Hahaha...

Pertama skali nak ucapkan takziah wat dj FBI (Faizal Hotfm), isteri & keluarga. Anaknya yg berusia 12hari telah pulang ke rahmatullah disebabkan komplikasi jantung yg di alami. Allah lebih menyayangi anak kecil itu. Al-Fatihah..

Citerpasal komplikasi jantung ni, sama kes ngan kazen aku yg sorg nih. Alhamdulillah, umur die panjang. Selepas pembedahan die dah semakin pulih. Tp kesian gak le. Lebih 6bulan die dok hospital. Ibunye smpai cuti tanpa gaji. Maser tuh plak kazen aku nih kecik lagik. Br umur 3bulan.

Tu baru skit. Byk lagik komplikasi yg lebih teruk dr tuh pun de. De yg baby br lahir dah kene wat major operation. Mcm2 hal la de. Sblom kazen aku operation, de sorg baby rakan sewad kazen aku telah dulu wat operation. Komplikasi diaorg lebih kureng sama. Tp Allah lebih sygkan baby tuh. A few weeks after the operation, baby tuh pulang ke rahmatullah. Riso gak le biler kazen aku tuh nak kene operate. Pe yg bleh kitaorg wat, berdoa kepada yg Maha Kuasa.

Alhamdulillah, operation tuh berjaya. Dah lebih sethn berlalu. Dah masuk 2thn rsnyer. Alamak.. Tetiba sy menjadi konpius. Yg pasti, maser tuh aku maseh bergelar student lagik. (^_^)

No comments:

Google