Friday, April 25, 2008

mis---

Misinterpretation or misunderstanding???

Itulah yg terjadi baru2 ini ngan sykt telekomunikasi yg glamer itu. Arghhh... Tertekan tol... Kat borang n surat sokongan yg aku bagi clearly dah tertulis no akaun yg aku berniat nak terminate. End up diaorg gi terminate akaun yg baru. Ekeleh.. Dah tau yg akaun baru mn bleh terminate. Hmm.. Boleh terminate. But if I'm not mistaken kalau terminate akaun br(less than 1 yr), kene xtra charges.

Pasni aku dah berjnji ngan Dj & diri aku sendiri. Kalau de org dtg wat any kind of promotion, I'll juz ignore them. So, I'm sorry in advance to all the sales person. Kamu tidak akan dilayan untuk menjual something new or to upgrade any services yg tgh ktorg guna skang.

MEMBAZIR tolllllllllllll mende yg aku wat ari tuh(register a new line for internet)..

Aku rser bersalah giler. Sbbkan dua mis___ kat ats tuh telah mengakibatkan berlaku expenses yg di luar dr keperluan.

***Aku nak sedilik kenyataan yg agak perasan sendiri. Korg nak gelak guling2 ikot suka korg la.
Maser aku gi wat termination ari tuh, person in charge kat kaunter tuk wat termination ni sorg lelaki. Mungkin die terpana ngan 'keayuan'/'kecantekan' aku, smpai die salah key in. Haihhh.. Naper aku kater begitu??? Seingat aku la, die cam malu2 nak cakap(maybe dak baru keje kot). Aku tnya sepatah, die jawab sepatah. Dah aku nak blk die tnyer kat aku, company ni company aku punya ke. Ahaksss... Aku??? Punya company sendiri??? YES... It's true dat I have my own company on my name. But someone else run it 4 me. Kire cam aku ni ahli lelap je la...Ehehehe...

No comments:

Google