Friday, April 4, 2008

nak ikot...

Smlm MaiH pelawa aku join gi Pangkor. Owhh... Aku amatlah teruja. Tp syg skali aku tak dpt nge'join'. Uwaaaa... So sad. Peluang bukannye de slalu. Tp aku mmg tak dpt nak join MaiH. Dah le kalau aku join cumer sediakan duit poket je. Sbb penginapan ditanggung. Ye kan MaiH?? Best tol.. 4 hari. Tp MaiH nak gi kursus. Tym die gi kursus, tinggal aku keseorangan. Tp aku tak kusat sgt. Dpt berehat. Mmg masyuk la. Aku mmg dah kepingin lama nak gi Pangkor. Pernah plan nak gi ngan mmber aku. Takde la plan beria. Juz merancang secara kasarnya. Btw, tuk pengetahuan korg, aku dah pernah gi Pangkor. Once. Ehehehe...

Skali pun. At least aku dah pernah la gak smpai kat sana. Maser thn 1997 kot. I can't recall where I stayed, either at Teluk Nipah or Pasir Bogak beach. 11 years alredi. Ahakss.. Pe yg best nye Pangkor?? Kalau yg kaki shopping mmg aku raser takde pe yg menarek di Pangkor. Tp bg org yg suka alam sekitar or nak mencari ketenangan, Pangkor is one of the recommended place to go. Mlm di Pangkor amat sunyi. Maser aku gi tu la. Skang nih selepas 11 tahun tak tau pe perubahan yg de.

Tp kalau nak mandi ngan laut, hati2. Sbb biler ombak pukul pantai & air surut, pasir akan ikot sama. Aku tak tau pe nama kejadian tuh. Ehehe... Kene tnyer suspek. Mb die tau. Die amek Sns Sekitaran. Hahaha... (Biler tgk Riz Af teringat sama suspek ku..)

---- Tonite, I'm going to sleep at Zamira's hse -----Tuk pengetahuan Cik Shema.

Kenapa aku tak terima pelawaan MaiH itu?? Adakah kerana aku sombong or eksen?? Bukan itu sebabnye. Begini adalah antara mengapa sy tak dpt ikot walaupun sy teruja ngan jemputan itu.

+ Pertama, walaupun cuti sy maseh byk, sy ngak mungkin dpt bercuti. Sedangkan hari sy cuti pun sy dimintak masuk keje selepas sy selesaikan hal sy. Arghhh... Lagik satu. Bleh boss aku wat2 lupa yg sok aku mo bercutian. Ahaksss..

++ Keduanye, kalau aku cuti, non ada org yg akan menjaga opis. D trip is 4 days. Alangkah indah kalau sy dpt bercuti di Pangkor selama 4 hari. Bleh clear kan otak.

+++ Ketiganya, sy ada berjanji nak ikot Dj blk kg, kalau keadaan mengizinkan & takde aral melintang, next wikn.

Demikian sahaja kekangan(constrain=PO/OR.***I miss math***) yg sy hadapi. MaiH, len kali klu de course kat mn2 yg u dpt blk sorg, offer la I lagik ek. Plzzz... (^_^)

Pasir Bogak Beach, Pangkor


Pangkor Island map

1 comment:

mysenoir said...

wah wah. semangatnye. siap dgn gmba+map lagik. ni sape yg nak g ni sbnanye. haaha
sori la. next time tade ofer da. hehe. once in a lifetime je ;p

Google