Thursday, April 3, 2008

1500

***
1500 sms for RM1


Aku raser rmai pengguna Hotlink dah tau pasal promo nih. Mungkin ada korg yg tak baper perasan ngan terms & conditions. Meh sini aku khabarkan ngan korg. Sms yg korg beli tuh hnya valid digunakan dr jam 6am to 6pm only. Selepas waktu tuh, sms yg dihantar akan di'deduct' from ur credit. U hv 1 wik to finish up all 1500 sms u hd bought. Meh sini aku nak tolong wat kire2 skit.
+ 1 hari de 12jam tuk korg sms.
+ 1500 sm perlu di abehkan dlm seminggu.
+ Seminggu de 7 ari.
+ Purata sms yg perlu dihantar 1 hari adalah 214-215 sms.
+ 1 hari, korg de 12 jam je tuk gunakan msg tuh.
+ Maka, dlm 1jam korg kene hantar 17-18 sms.
Aja2 fighting.. Aku tau, rmai yg telah pun membeli khidmat ini. Sygnye aku tak dpt turut serta ngan korg. Huhuhu... Tak laku r no aku tuh. Ehehehe...

No comments:

Google