Friday, April 11, 2008

ayuh jejalan

Maser aku tak dpt nak online ari tuh, de gak beberapa mende nak cite. Tp skang nih dah tak ingt. Aiyokkk.. Yg plg aku ingt pasal nak menjeleskan cik Shema. Aku jumpa ngan ex-rumate ko. Ehehehe... De bukti. De gambar. Tp maafla ye aku blom transfer lagik. Aku sedikit kebizian. (Takde la bz mn pun. Tak cam Shema. Ahli lembaga pengarah. Ahaksss...)

Let me tell u wat am I going to do dis wikend. Today, after work I'm going to Sg. Besar. Sp yg tak tau tempat tuh kat ne. Meh I nak khabarkan kat korg kat mn tmpt tuh sebenarnye. Tmpt tuh kat Sabak Bernam. Nak tau lebey lanjut. Tunggu laporannye hari Isnin nnti. That mean, no entry for tomorrow. 2 mggu berturut2 aku bercuti on Saturday. Slalu kan aku keje. Walaupun setakat half day. Still dikire berkerja.

Mulanya aku tolak gak permintaan Dikju(Dj) srh gi umah die. Owh.. Btw, aku nak gi sana tuh umah Dj. De kenduri kat umah die. Aha... Bukan die kawen ek.. Kenduri tuk anak buah die & kenduri arwah. Tu yg aku diberitahu. Tak tau la kalu de surprise. Tetibe tgk, die tunang sebenarnya. Sajer cari pasal la tak gitau aku awal2. Biler aku gitau kat parents aku yg aku nak gi umah Dj de kenduri. Diaorg tnya kenduri apa, kenduri Dj kawen ke. Hahaha... Semlm aku gitau kat pacik aku yg aku nak gi umah Dj, de kenduri. Cam parents aku gak. Pacik aku tnya, kenduri pe, Dj kawen ke. Genap 44kali, mmg termakbul la doa tuh. Dj kawen. (^_^)

Dj, mmg dah dikenali dikalangan famili aku. Bukan takat parents & adek2 aku je. Tp pacik, macik & opah aku pun dah kenal die. Tp yg tak best tuh, kalu ngan die, msti org akan ingt aku nih kakak. Cisss... Kater la plak aku adek ke. Br la syiokkkk...

Aku ingtkan parents aku terutama skali abah la, tak bg aku nak gi umah Dj. Bkn pe. Sbb aku nak drive. Tu yg aku sedikit riso nak tnya abah aku. Riso kot2 akan menghadapi another rejection. Isk2.. Alhamdulillah, abah aku bg. Mak ikot je la. Biler abah dah ok. Mak ok je. Thanx to mak & abah sbb bg kepercayaan kat aku. Aku takkan sia2kan kepercayaan itu.

Yei2.. Nak blk kg. Walaupun bukan kg aku. Aku tetap gumbire. Lalalala...

p/s : aku tak berjaya interview ari tuh...

No comments:

Google