Friday, April 25, 2008

masa

Tak pasti pe yg ada dlm kepala otak aku ari ni. Terasa cepat je masa berlalu. Td technician dr supplier mesin fotostat mai btolkan alignment mesin fotostat nih. Hahaha... Tak sgka lak aku yg mesin fotostat pun guna pakai alignment gak. Ahakss.. Biler die dah nak blk, aku tgk jam, lorrr... Rupa2nya udah pukul 5 petang. Cepat terasa masa berlalu hari nih. Dr pagi td lagik aku tak terasa sgt maser berdetik.

Masuk opis kol 8.30. Breakfast. Wat PV. Prepare claim. Skali angkat kepala tgk jam, dah kol 12. Prepare nak kuar. Dekat kol 1, angkat kaki, kuar. Setelkan hal2 bil. Balik smpai opis dah kol 3 ptg. Sambung wat kje. Wat transmittal ask for quotation from supplier. Wat entry blog. Technician dtg. Wat P.O. Dah kol 5.. Kan bgs kalau setiap hari begini. Aku punya waktu senggang yg aku selesa. Aku punya waktu tuk wat keje. Masa yg cukup membuatkan aku selesa melaksanakan segala tugasan aku.

***Masa penentu segalanya. Masa jugak yg akan ubati kelukaan hati ini. InsyaAllah, 1 fine day everything will be better. I believe in it.

Alamak... Sy terlupa mo test printer yg telah diarahkan tuk di uji smada bleh guna lagik ke tak. For site office. Huhhu.. Its almost tym to go home. Tomorrow I'll test the printer..

No comments:

Google