Wednesday, March 19, 2008

ucapan ringkas

Mesti korg heran kan naper entry aku de 2 je ari nih. Dah le takde kandungan pe2 pun. Kalau korg tak heran pun, plzz la wat2 heran ek?? Nak jaga ati aku konon2. Ehehe..

Takde la bz sgt. Tp de keje yg perlu di setelkan. Aku mls nak tangguh2 dah. Penat keje bertangguh nih. Sok kiter bercuti. Yei.. Cuti am. Sempena Maulidur Rasul.Cepat tol masa berlalu.

Tahun lepas pada tarikh 20 March, aku blk kg ku. D next day, 21st March, aku mulakan tugas aku sebagai guru ganti selama sebulan. Pada tarikh 19 March plak adalah kali terkahir aku call kamu. Hmm...

It's been a year already...

Cukupla smpai takat ni. Aku nak undur diri. Nak blk dah. Ari nih byk sgt dok. Sampai pinggang dah letih & lenguh. Happy holiday. Manfaatkan cuti anda. Bykkan selawat ke atas nabi sempena hari kelahiran beliau.

Salam...

No comments:

Google