Monday, March 24, 2008

ihsan

Kembali single.

Baru seminggu aku trime kwn baru kat opis nih, skang nih status aku dah kembali lone ranger. Ahaks... Pathetic tol kat sini. No colleagues. Peneman aku hanyalah pc. Ehehe... Bersyukur gak la. Dpt gak aku ol. Kalau tak, lagik mati katak dok dlm opis ni. Ehehe..

Saper tgk cerekarama Sabtu lepas. Tajuk Ihsan. Bgs tol citer tuh. Sarat ngan bermacam2 pengajaran tuk kiter sumer, sang anak2. Supaya tak derhaka kepada ibu bapa kita. Isk2..

Aku pun de je wat mak aku sedey. Jahat tol aku nih. Ye2.. Pasni aku akan cuba sedaya upaya tepon mak aku sekerap mungkin. InysaAllah..

Last Sat, umah pacik aku tgk konsert Af6. Owh... Bored. Tuh je komen aku.

Sungguh2 busan. Student yg diaorg plh cam tak talented langsung. Kaka Sit, persembahan tak memberansangkan. Tp aku pun tak expect persembahan die cam walla, hebat... Dressing pun cam lagik tue je dr mam Rina. Ehehe...

Aku suke Riz. Muka dah ala2 Anuar Zain. Tp kan, rs cam rugi je tak tgk cerekaram dr mula. Tgk dah nak ending. Tuh pun adek aku yg suruh tgk. Die kater die ngan house mate die dah berjurai air mata.

Mmg sedey la citer tuh. Terkesan kat saper2 yg tgk. Termasuk pacik aku. Mula2 aku buka tv kecik kat sebelah tv besar. Tv kecik tuh tuk kazen aku yg kecik2 nak tgk vcd diaorg yg berbagai tuh. Pacik aku tgk bola kat tv besar. Pastu die aleh cenel. Buka tv3. Bersama2 la kami nonton. De part yg sedey yg keranda tak muat masuk kubur. Pastu pak imam gi kat bapak Nordin suruh bapak Nordin ampunkan Nordin. Selagi bapak Nordin tak ampunkan die, kubur yg digali tak muat nak masukkan jenazah. Huhuhuhu.. Sedey, takot, mcm2 rasa de.

Credit to the produser, penulis skrip & penerbit. Aku try cari kot2 de org upload citer tuh. But frustrated. Non ada la...

Aku jengah gak a few page blogger lain. Ramai gak yg komen pasal citer tuh. Kire entry aku pasal citer tuh dah terlambat. But i dun care. Nak gak komen. Ehehe...

No comments:

Google