Wednesday, March 12, 2008

going home late

Hari ni aku pulang lambat lagik. Camnih la keje biler sorg2. Wohuuu...

Me, no need to choose. Ala.. Yg entry aku mula2 tuh. Aku kene wat pilihan sapa yg harus dipilih. Td bos aku dah bagi keputusan. Dah de candidate yg berjaya. So, insyaAllah by next week aku dah de org yg menggantikan keje aku skang nih.

Nampak gaya keje aku yg mendatang byk membuatkan diri aku wat urusan luar. I like. Dpt jalan2. Tp tak tau la baper lama aku nak dpt bertahan. Isk2... Well, still no news bout my salary. Sama ada nek or maintain.

My bestie is going 2 live on her own. Jeles jerk. De kuncu2 die ajak dok luar. Makin jauh ngan aku. Susah la ktorg ngan nge'date' nanti. Nmpk gayanya hanya tepon menjadi penghubung.

Okla... Panjang2 aku taip nih kang makin lambat lak aku balik. Odw blk umah ni kene stop tuk menyetelkan beberepa urusan. Boring je kalau asyik bertangguh. Nak kene wat semla bajet. Re'bajet'. Ehehehe...

No comments:

Google