Thursday, March 13, 2008

lambatnyer masa gerak

Mengapakah hari terasa begitu lambat sekali masa bergerak?? Mungkin sebab hari ni aku masuk opis awal kot. Berserabut kepala tgk kertas bertimbun2. Perlu difailkan.

Oho.. Betul tekaan aku selama ni. Pc yg aku dok gunakan diserang virus. Dah ok dah kot. Walaupun de antivirus AVG, tp tak dpt detect trojan yg menetap dlm pc aku. Skang nih kene operasi lak laptop yg kat umah tuh. Rsnyer diserang virus jugak.

Ala.. Pc yg aku dok guna skang nih takde Mr. Smiley laks. Uwaaa...

Takpe... Nnti pc aku dah ok. Leh letak Mr. Smiley. (^_^)

Pagi tadi aku dah berura2 nak breakfast nasi lemak. Tp naseb tak menyebelahi aku. Naper?? Sbb kedai yg aku nak beli nasi lemak tu tak buka. Dah le kedai tuh yg terakhir skali dlm perjalanan aku nak kuar dr umah nak ke opis. Sblom2 tuh de la gerai lain. Tp aku nak jugak beli kat gerai terakhir tuh. Trus kempunan nak breakfast ari nih.

Bukan rezeki aku. Sok2 je la...

No comments:

Google