Thursday, March 6, 2008

binggung

I'm thinking bout drive back to my hometown. I don't mind driving alone. But my parents will not agree with me. I know that they worry bout my safety. But it won't trouble anyone except me & myself. Hmm...

Dah gi check kat ktmb. No more seats available for 9 or 10 of March. Yucksss...

Cepatnyer sold out. Aiyokkk.. Have to find another alternatif. Kalau smpai mlm ni I heard no news from my uncle, nekad aku blk drive sendiri. Huh..

***Tgk le MaiH. U r so lucky. No need to rush everywhere to find tickets. Hohoho...

Lagik satu yg prob nye. Aku bkn keseorangan. Opah nak ikot aku blk. Kalau aku blk sendiri, mmg aci redah je. Dah besa ma. Pernah skali aku blk kg, the journey took more then 5hours. Bygkanlah. Mcm jauh bebenor je kg aku. Kalau ikotkan, dgn journey selama itu, aku dah leh sampai Penang.

Aku tak mo le opah aku terkejar sana sini semata2 nak cari tiket. Pastu nek bus yg tak selesa. Takpe la aku kuar blnja lebey skit. Hmm...

+++Aduhhh... Skali de org dtg bw kje, berdebuk byk tuh+++

p/s : kalau sok takde update dr aku, kompem la aku jadi blk kg.

1 comment:

mysenoir said...

ha.. tgk. kn da tade tiket. slh sape syg??? tula. kn org da ckp. p beli tket. da pesan dr last week g. i told u so...

Google