Friday, March 14, 2008

the nanny diaries

Kawan2 kalau anda tertanya ke mana aku menghilang sebab tak on ym. Aku tak hilang ke mn2. Cumer de misi kecil2an je. Ahakss..

Misi pe?? Sy dok bz mendload movie disamping keje2 opis yg perlu diselesaikan. Naper tak on ym sedangkan aku punye masa nak dload movie??

Sbbnya begini. Dload guna free rapidshare de limit. Biler dah cukup limit kne tunggu a few minutes for the next dload session. But I don't want to want. What I have to do is turn off the internet connection & then turn it on again. Biler ini dilakukan, tak silap aku something yg dipanggil IP add akan berubah. Takyah la aku kene tunggu lama for the next dload session. (^_^)

Aku dah berjaya dload 1 movie je minggu ni. The Nanny Diaries. Tak perasan lak de main kat M'sia ke tak. Ok gak citer die. Psl graduate student in anthropology gi jadik nanny after she graduated from college. Mak die suruh keje dlm bidang finance. Tp die Annie tak cukup into finance. Die suke keje yg dpt membuatkan die observe sikap & kelakuan manusia.

Aku pun suka gak bab2 memerhatikan tingkahlaku org sekililing. De yg bleh membuatkan kita terhibur. Kekadang sambil dok perhatikan kelakuan org, siap aku & mmber aku leh wat tekaan sendri. Kire cam analisis dr mt pandangan kitaorg. Owh... Rindu saat2 itu..

***Rindu suspek Shy Whistler

2 comments:

Anonymous said...

aik...btolkah ape yg aku baca? windu SUSPEK??? hmmmmm....menarek nih..... ;) hhuhuuhuuhu

Anonymous said...

ala.. wat2 tak kenal lak. SUSPEK aku le.. Skang die berada di kajuhan. di sabah nun. de gak die ajak gi sana. siap sudi jd tourist guide lagik. jom pi sabah. ehehehe...

Google