Tuesday, March 25, 2008

guilty---i am sorry---

Sorry to make u cry yesterday my dear friend. Huhuhuhu... I hv no intention nak menambahkan probs tuk u. I feel really guilty after I read ur entry. The fact - I made u cry. Isk2...

Manusia mn ada yg sempurna. Pasti de kesalahan yg akan dilakukan tanpa disedari atau di bawah pengaruh sedar diaorg sendiri. Apa yg perlu dilakukan adalah forgive & forget. The best way. Although, I realize that to forgive someone is easier rather than to forget what had happen. Arghhh... I don't mean to make this situation more complicated. Pe yg terjadi telah pun terjadi. Dah menjadi salah satu sejarah in my life. TERsangat btol pepatah yg mengatakan, "TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR. TERLAJAK KATA BURUK PADAHNYA".

Ni la yg telah terjadi kat aku. Tanpa aku sedari, aku dah membuatkan seorang kwn aku ni menangis. Aku telah menambahkan lagik kepusingan kepalanya. Tp aku mmg mintak ampun & maaf sesgt. Saper 'org tu', let me keep it to myself. Only me. Ala.. Citer dah lepas. Lagipun masa tu 'org tu' br bercenta, mesti la nak sentiasa bersama 24/7. Aku je yg tak phm situasi masa tu sbb aku takde experience (pengakuan berani mati siottt...). Biler dah experienced sendiri br la aku tau cmner situasinya org br nak bercenta. Blushy

Mungkin ada yg tertanya naper aku tak pdm je entry aku dah wat dulu tuh.. Aku pun takde ati & tak terpikir langsung nak padam. Itu adalah luahan ati aku. Aku ni bukan jenis org yg menulis luahan setiap hari. Ketidakpuasan hati or kegembiraan, aku slalu simpan sendiri je. Biler dah mengenali alam blog, br aku mula mencoret skit2 luahan hati di blog. Itu pun ikot mo0d. Maser pemulaan, aku jrg2 tulih di blog. Kalau terlalu gembire or terlalu sedey je br aku nulih. Skang nih dah cam addicted. Ari2 de je mende aku nak ngomel dlm nih. Kengkadang tuh takde citer pe sgt pun, tp nak gak mengomel.

Berbalik kepada sebab aku tak delete entry aku dulu tuh. Mende tuh dah jadik sejarah bg aku. Smlm biler bacer blk pe yg aku pernah tulih dulu, terkesima la jugak. Shy2-cat(teringat KAMU) pun de gak. Peristiwa yg berlaku 2 thn lepas. Menjadi sejarah dlm idup aku. My new fren(mfs) dlm entry tuh pun dah menjadik sejarah(karam). Cepat tol maser berlalu. Tak tau la mfs maseh ikot perkembangan aku ke tak. mfs pun dah de kwn br dah skang nih. Bgs tuk mfs.

De org kater, besfren takleh rmai2. Memadai seorg. Suka ati aku la nak psg baper besfren pun. Huh.. (De org kater, spesel bf/gf cukupla sorg. Tp de je org yg psg spesel bf/gf diaorg berderet2. <---- Ehehehe... Sjer nak menambah perasa.)
Wink

MaiH, plz accept my apology for making u sad & cried yesterday. Pleaseeee....



No comments:

Google