Wednesday, March 26, 2008

kenangan

Semalam aku godek2 laptop aku. Skali terjumpa plak ngan chat ym aku ngan Yums n aku ngan kwn lm yg aku paste kat note pad. Kalakar biler bc blk. Isk2...

Tp tuh sumer kenangan manis tuk dikenang. Kwn lama tuh aku nak panggil mfs. Maser chat tuh berlaku, die dok depan aku je. Tp masing2 de laptop. Online lak free kat ptsl. Aku smbil wat keje smbil dok ym ngan die. Maser tuh kisah ngan mfs dah nak penghujung dah. Kt hnya merancang. Berserah pada ketentuanNya. Tp mengenali mfs membuatkan aku kenal satu alam baru. Shy Whistler

Chat ngan Yums lak, kbyknnya berkisar pasal kamu. Ya, kamu... Tu pasal agaknyer berlaku kejadian yg scary smlm tuh. Isk2...

Mmg kompem la. 1st date was on 28th. 1st time jumpa/tgk on 28th gak. Sweet 28. Yucksss... Geli la plak. Pe la aku nih. Berkhayal tak sudah2. Sudah2 la tuh. Turun blk berpijak di bumi yg nyata. Teethy

***Let by gone, be by gone.. Move on, beb..

No comments:

Google