Monday, March 17, 2008

turn off

Naper org laki biler sakit skit, gayanya cam sakit teruk???

Just wondering. Haihh...

Pacik aku merangkap bos aku. Katanya tak sehat ari nih. Muka sememeh tak hengat la. Sampai de sorg lagik pacik aku nih tegur. "Gaya cam org pose je tak laratnya"

Dgn tgk muka org sakit camtuh sepangjang hari ni telah membuatkan mo0d turn off. No wonder la aku cam benggong je ari nih. Hmmm..

Tomorrow will be better day. InsyaAllah..

Walaupun cuaca hari ni terang, panas je. Tp mo0d aku tak secerah cuaca kat luar tuh. Byk yg bermain2, berlari2 dlm kepala otak aku. Tak dpt nak mengeluarkannya. I wish I could. Moga kurang beban dlmn aku. But it's hard for me to do so.

Arghhhhh...

***Aku cam terkecil ati ngan sesorg. Tak tau la naper aku mesti terasa ngan die. Hmmm...

No comments:

Google