Friday, March 21, 2008

pikir2

Sampai ke petang ni aku maseh berfikir lagik pasal complementary pass. Itu maknanya aku mmg de hati nak menggunakan complimentary pass tuh. Isk2...

De sorg nih kalau aku ajak, aku kompem yg die nak join. Tp aku tak mo jadi cam die. Hmm...

Dis wikn, kompem la I'll be staying at home. Fuhhh... Cam scary je bunyi nye. Dok umah. Tgh mencari akal nak berjalan. Aduhhh..

Kan bagus klu adek2 aku de kat sini skang nih. Ajak diaorg je gi. Memang cukupla tuk aku 4 beradek. Mak ngan abah mesti tak berkenannya. Tp kalau parents aku nak ikot, no big dealnya. Tp tu la. Mereka semua berada di kejauhan. Sorang di Timur. Sorang di Selatan. Sorang lagik kat Utara. Aku lak kat Selangor..

Camnih la jadiknye biler masing2 dah besor. Owh... Dis wik aku giat menonton My Gal. Pinjam Dikju nye. Ye, Dikju.. Nanti aku burn la citer tuh tuk simpanan aku. Takyah dah pasni nak pinjam ko nye cd. Ahaks...

Best la citer tuh. Ju Yoo Rin yg sentiasa bersemangat. Walaupun dah tgk ulang2 kali, aku leh gelak2 kat part yg klakar.

Citer Coffee Prince amatlah busan. Skang nih macik aku pun dah tak ikot. Macik aku pun kata yg citer tuh tah merepek tah pe2. (***Mai, bukan sbb citer tuh yg ko kater homoseks/gay yg watkan aku tak nak tgk. Tp flow citer tuh yg slow bangat. Pastu meleret jauh. Ilang interest.)

Hari ni ari Jumaat. Slalunye ari Jumaat mlm aku melayan Rj Lawak. Skang dah takde, mknenye mlm nih aku dah bleh khatam citer My Gal tuh. Ehehehehe...

***Cuaca ari ni terang benderang..

No comments:

Google