Tuesday, March 18, 2008

mcm2

Today I feel much better than yesterday. Sebenarnya, hari ni aku smpai opis awal. Blom 8.30 aku dah tiba di opis. Tp tu r. Dok tunggu computer abeh scan lama bebenor. Sampai sejam lebey. Tak tau smlm sm last guna pc ni. Pastu tak tutupt. Makim lembab pergerakan komputer ni. Memory dah hampir full. Tinggal around (+-)4gb. Mcm2 sgt de dlm ni. RAM pc tak prasan lak baper.

Start today onwards, opis hour aku dah berubah. Kene masuk kol 8.30am. Kalau dulu masuk kol 9am. Tetiba je semlm sblom aku gerak nak blk bos aku pesan, "Sok masuk kol 8.30 am".

Aku angguk je la. Pastu bos aku sambung lagik. "Bukan sok je. Sok & hari2 seterusnya masuk kol 8.30am."

Ala... Salalu tuh kol 8.30am aku br dok gigih nak bersiap kat umah. Ni dah takleh camtuh. Huhuhuhu... Lepas subuh dah takleh nak take 5.

Camnih aku nak mintak gak le. Sabtu 1st & 3rd, mintak di jadikan holiday. De gak kesempatan aku nak blk kg halaman. Ni tak. Hari Sabtu pun keje. Isk2..

Mungkin bg anda yg tak perasan. Meh sini aku nak bagi perasan. Khamis ni cuti. Sempena Maulidur Rasul. Mai & Kate siap smbung cuti Jumaat. Yg aku tau Mai nak blk Melaka. Syiok je. Cuti 4 hari berturut. Huhuhuu...

Owh.. Rsnye aku blom khabarkan lagik. Semlm dah de sorg staff br masuk. De la aku kwn. Tp cam tak baper mesra lagik. Aku pun tak reti sgt nak sembang lagik ngan die. Borak2 besa de la. Pastu die tua thn dr aku. Aku tak tau smada nak pggil die kak or panggil nm je. Kalau tgk luaran, die cam sempoi je.

Aku dah lama lone ranger. Smlm aku konpius skit smada nak ajak die gi lunch ke tak. Lagipun pg smlm aku dah amek breakfast berat, tak terpikir pun nak lunch. So, tu yg bertambah serba salah. Lepas membuat sedikit rujukan, aku pun tnyer die dah lunch ke blom. Die kater dah. Fuhhhh... Lega. (^_^)

Hari ni pun aku dah amek breakfast yg agak berat. Nasi lemak. Bleh tahana. Nasi die pun tak lemak sgt. Kire ok la. No lunch for today. Ececehh...

Camno la den nak diet nih???? Haihhhh...

Bleh ke Yums maser jumpa aku ari tuh kata aku dah kurus??? Tu sumer ilusi optik je Yums oiii.. Mungkin sbb aku pakai shirt itam. Pastu pakai wedges lak. Tu yg ilusi optik telah membuatkan aku kelihatan dah kurus.

Skang aku cam dah lost interest nak tgk tv. Tak tau la naper. Mungkin takde citer menarek tuk diikuti. Cam smlm. Kol 9 aku dah masuk bilik. Solat. Pastu layan citer My Gal yg aku pinjam dr Dikju. Smbil dok msg2 ngan die. Sori beb, aku dah tak dpt nak tahan mt. Nak tunggu smpai kol 12. Huhuhu...

No comments:

Google