Thursday, March 6, 2008

keliru + geram + marah

Sy keliru. Apa yg telah berlaku ngan buah hati sy ini. Isk2.. Riso lak tuh. Sejak takde perlindungan anti virus ni. Mcm2 jangkitan yg bleh menjangkiti nye. Antibodi dah makin lemah. Huhuhu...

Baru2 ni sy menjangkakan ia telah dijangkiti virus. Mungkin saja. Kalau bleh jgn la smpai camtuh. Dah le sblom ni hdd dah bermasalah. Ntah pe yg dah berlaku takleh nak buka plak. Kemudian, awal mggu ni pendrive di sahkan mengandungi virus. Dah format still virus tu de.

Skang nih tak tau dr mn pendrive aku dijangkiti virus. Sm ada dr desktop kat opis nih or dr dlm lptop. Takpun dr pengguan di luar sana. Mn tak nye. Pendrive aku dah beberapa kali dipinjami bos aku. Mgkin dr pekongsian maklumat di komputer laih. Arghhhhh...

Nak cakap ngan bos aku pun takde gunanya. Die bukan tau pe2. Geram beb. Perasaan geram tuh lama2 leh bertukar menjadi marah. Kemungkinan laptop aku pulak telah dijangkiti virus. Isk2.. Kasihan kamu ye..

Pastu td aku menerima pra-bad news. Pacik yg aku nak tumpang blk kg nnti, ttb cam tak sure je nak blk ke tak. Kalau tak sure kata la tak sure. Nih tak. Ari tuh offer gaya cam die bersungguh je nak blk. GERAM. MARAH.

Baru jap tadi die gtau aku. Nak blk naik bus??? Mn nak available dah tiket tuk sok. Silap2 tuk lusa pun blom tentu ada lagik. Kalau takde gak, aku redah je la drive blk kg. Isk2... Len kali kalau aku dah plan nak blk nek bus, aku akan beli je la tiket bus. Tak yah trime offer org lagik. Susah tumpang org nih. Senang lagik aku gerak sendiri. Gerak sorg2. Tak kisah pun kalau lone ranger. Dah besa ber'lone ranger'.

Ujaian kecil yg bertimpa2. Dr semalam lagik. De mende yg dok berlegar2 di fikiran aku. Tp tak dpt nak kesan pe mende tuh. Okies... Smpai sini je luahan hati sy. Nak continue wat keje. Masalh tinggalkan kat sini. Sekian...

No comments:

Google