Saturday, March 15, 2008

gumbire

Aku tumpang hepi dgn brite yg di khabarkan oleh sorg kwn aku nih. Dah lama die menjadi lone ranger. Baru2 ni die de kenalan ngan seseorg. Mulanya die takot2 nak citer kat aku sbb takot aku marah die. Kalau ikotkan tak larat dah aku nak marah die nih. Sejak dr die berkawan a.k.a kapel org tak dikenali. Hnya kenal thru fon call je.

Tp die takde pilihan selain dr citer kat aku. Hmm... Cam citer dlm novel gak le kisah die nih. Pe2 pun aku nak pesan kat ko, pandai2 la jaga diri. One day u have to meet us up. Me n ur judge. Ehehehehe.. Aku tak nak bg ko guna nama bb. Tu aku nak booking tuk my future. Lalalalalala...

Aku geram tol ngan ssorg ni. Tp takde la sampai membenci die. Just tak selesa je ngan die.

Taniah to Nabil. Menang Rj Lawak musim ke-2. He deserve the title. Tak penat la voters die menghabihkan wang meng'vote' die. Aku tgk je la. Aku suka tgk biler Nabil senyum. Comey. Semlm aku suka persembahan die yg ke-2. Mlm finale smlm jugak die dapat control diri die dr snyum. Kalau tak, biler die suka ketawa biler audience ketawa. Apa daaa..

Entry sblom2 nih aku de upload gmbr yg telah ketinggalan zaman. Baru ari nih aku punya masa lapang yg agak pjg tuk membuat keje2 lagha itu. Ye r. Men'touch up' a few pics. Tak larat nak touch up sumer. Lagipun aku nih tak baper kreatif sgt. (^_^)


Geram tol ngan dak ni.

No comments:

Google