Tuesday, March 18, 2008

berdebar-debar

Juz finish watched Ghost episode 7. Hari tu aku tak tgk. Tido awal. Ari ni byk maser lapang. mcm2 aktiviti yg aku leh wat. Semestinya aktiviti lagha. Ehehehe..

Wah, makin berdebar2 dow ngan citer tuh. Saper pompuan baju r3d yg ngan Zack maser mlm kematian die tuh. De yg suspek org tu adalah Julia, kwn Eza. Tp cian lak kat Julia. Lepas die kene rogol ngan org yg menjanjikan kontrak spoke person tuk tea mende tah. Jahat tol org tuh.

Pe plak relation Julia ngan doc psikitari tuh?? Aku rase citer yg Maria Zainal citer maser di ngan doc tuh btol. But no evidence. Kejam sungguh datuk tuh. Mencinya....

Menci jugak kat Farouk. Die yg bw blk datin kat datuk. Eza, tinggalkan je la si Farouk tuh. Harapkan muka je cool. Ehe..

Sy nih kengkadang emo gak biler tgk part2 yg leh wat emosi terganggu. Kire pengarah citer tuh berjaya wat sy menyertai pelakon2 tuh. Cam sy berada di situasi itu. Ahakss...

***Apsal aku tak prasan scene Jimmy Rosario patahkan sim kad??

Haihh... Baper byk episod lagik nih seblom penghujungnya?? Dah tak sabaq nak tau saper pembunuh Zack Imran. Skang br episode 7.

Sedar tak sedar dah 7minggu pun. Hmm... Time flies really fast. Ari nih dah hari Selasa. Dah tghari pun. Lunch hour. Tp aku tak gi lunch. Nak gi bank je. Hari2 gi bank. Tp duit aku tak tmbh2 pun. Makin kureng de r. Teethy

No comments:

Google