Tuesday, March 4, 2008

kaseh berkurang @ putus centa

Pe yg akan korang wat biler 2 mende ni terjadi???

Topik ni aku cedok dr topik Hotfm. Big Grin

Petang semalam A.G ngan Leya buka topik bile kaseh berkurang, pe yg korang lakukan. Aku tak sempat nak dgr komen caller sebab aku dah smpai ke tempat yg aku nak tujui. Odw nak balik umah, diaorg dah tak bincang topik tu dah.

Bagi pendapat aku lak. Bile kaseh berkurang, cuba lakukan imbas kembali. Perkara2 yg de kenangan manis antara korg berdua. Perkara yg membuatkan korg jatuh centa. Ahaks.. Aku bukan berkata melalui pengalaman. Aku berkata melalui pembacaan. Ehehehe..

Pagi ni plak, topik hot chat bersama Fara & Faizal pasal bila putus centa, pe yg korang wat. De sorang caller ni kata. Lepas putus centa, sorg kwn guy die ajak main badminton. Pastu skang ni die dah jatuh centa. 2 in 1. Jatuh centa ngan game badminton & jugak ngan kwn die yg ajak main badminton tuh. Kire cam pakej la. Buy 1, get 1 free. Lol

Topik ni aku takde nak komen pe2 sbb aku pun blom jumpa ubat yg plg mujarab untuk ubati kesakitan ini lagik. Lalala..


***Pasti de kengkwn yg tertanya pe telah berlaku kat aku sbb semenjak dua menjak ni asyik dok wat entry berkisar perkara yg tak byk bezanya. Kebanyakannya about l0v3. I hv no answer. Smiles

No comments:

Google