Wednesday, March 26, 2008

kuciwa ati

Hari ni adalah hari yg kureng ceria for me. Pagi2 lagik dah sleepy. Mula la nak terasa mud pun tak baper ok. Dr td aku dok usya jam dinding depan aku nih. Terasa cam lambat tol geraknya. Haihhh...

Sepatutnya lunch hour tadi aku nak kuar. Gi setelkan bil yg tertunggak disamping membawa diri melihat dunia luar. Cuaca pun ok hari nih. Tak cam 2 hari yg lepas. Hujan lebat. Kilat. Guruh. Bf I makin berlemoih. Nnti la bw die gi mandi.

Owh, citer pasal lunch hour tadi. Hari ni tinggal aku ngan bos je kat opis. Elok jam menunjukkan kol 1, bos aku membawa diri die kuar. Uwaaa...

Tinggal aku kat opis. Takkan nak tinggal opis kosong kot. Aku bukan nak gi area dekat2 sini. Aku nak gi town. Nak makan angin lagik. Sejam time rehat mn cukup. So, keputusan yg di amek, aku tak jadik kuar. Dok opis. Busan. Tak leh online. Line TM pe kene tah. Takleh call out/in. Naseb badan...

No comments:

Google