Wednesday, March 5, 2008

dicabar + diugut

Cian kat aku. Dah la kene cabar, kene ugut lak tuh. Ngan sapa lagik kalau bukan shabat baik sy itu. Bertuah nye bestie, kan???

Dah le task yg aku kene laksanakan itu agak sukar tuk dilaksanakan. Adoiii la...

Konon2 kata die, request sempene hari jadi die. Pe nye request tah le. Isk2..

I have 25days to complete the task. I don't think I can make it. Dah try tawar menawar ngan die. Tp die takmo gak bg kurang task tuh. Tears

Aku suruh lanjutkan tempoh masa sampai penghujung 2008. Kalau 2009, still aku tak ubah, aku siap bagi permission kat die tuk apa2kan aku lagik. Brows

Camne aku nak laksanakan task nih???? HELP me, plzzz... Please

Sekian luahan hati saya. Jaga kamu. Ini tym kamu leh cabar & ugut aku. Tym kamu nnti, aku akan kenekan kamu teruk2 plak. Ececeh... Cam nak bls dendam je bunyi nye.

1 comment:

Anonymous said...

aku nak tau gak ape tasknyer...hehehe....

Google