Monday, March 17, 2008

-gals-day-out-

Semlm aku ketemu ngan kengkwn from uni. De Maisarah, Yumi, Kate & Dikju. Plus me. So, de 5 org. Plan 2 meet up at Midvalley. Kol 12.

1st person yg smpai, Yumi. Aku n Mai jangkakan yg Yumi would b d last person 2 arrived. Sangkaan kami sumer meleset. Yumi org pertama. Ehehehe...

Dah tghari, so tempat yg dituju 1st skali kalau tempat makan. Masing2 dah lapar. Most of us tak breakfast pun. Huh, gaya hidup yg tak sehat sungguh. Tak amek breakfast. Breakfast amat2lah penting. Tp aku pun tak breakfast gak. Hahahaha..

Lama jugak nak men'decide' nak mkn pe. Aku memberi kata putus. Bukanlah kata putus. Aku memberi mereka pilihan. Nak Nandos, Kenny Rogers or The Chicken Rice Shop. Pilihannya adalh The Chicken Rice Shop. Amek set. Tp set tuh de 4 pinggan nasi je. Walhal ktorg de 5 org.

Hmmm... Yg seorg sahabat km ni tgh on diet. Aku kagum sungguh ngan die. Punya lama die dpt bertahan ngan diet die. Isk2.. Kalau aku, dapat bertahan seminggu tuh pun dah cukup bgs. Dah pencapaian besar. Bleh die mkn sesudu je nasik lepas ktorg paksa die. Cayalah Mai.

Lepas makan, Dikju cabut. Die de date ngan Nedd. Kami yg tinggal ini meneruskan perjalanan beronda2 di dlm Midvalley. Pastu Kate 'blnja' eskrem mahal. Bygkanlah. 1 scoop = RM10. Tak mhl ke?? Uishhh.. Kalau aku, kompem tak gi mkn kat situ nye. Cian Dikju tak dpt rs mkn eskrem mhl. Tp dpt melihat eskrem tu je.

Owh.. Perjalanan pergi & blk dr Midvalley amatlah memenatkan. Terpaksa bersesak ngan keramaian org. Perghhh.. Mencabar sungguh. Dah lama rsnyer tak bersesak camtuh. Dah lupa camne rsnyer biler kene bersesak camtuh. Adoiii...

Kalau br lepas bershopping memang jenuh la. Mn lagik nak pegang brg. Nak menyempitkan diri. Tp puas la. Walaupun berhimpit. Penat bdn. Yg penting hepi dpt hang out bersama kengkawan. Thanx a lot to my dearest frenz sbb sudi menghadirkan diri. Aku yg ajak diaorg kuar. Tuh pun dah ari Jumaat br aku ajak. Tkot gak kot2 diaorg dah de plan lain.

***Yums, next tym kite gi Chinese fud restaurant ek. Lalalala...

Pics, later aku upload. Tak byk pun. De beberapa keping je. Yg pasti eskrem 1 scoop = Rm10 de aku tangkap. Nak tau eskrem pe?? Tungguuuuuuu....

1 comment:

Anonymous said...

no prob ;)bestnyer smlm...lain kali kite kuar la lagi...

p/s: mcm siot je aku lik smlm...byk gile bab* org...aduuhhhhh tensi je...huhuhu...nasib baik aku smpat menyelit n berjaya meloloskan diri...hehe

Google