Tuesday, March 4, 2008

ketinggalan

Korang pasti akan kata aku ni ketinggalan ketapi. Whatever!!!

Mmg aku ketinggalan pun. Masa org lain tengah menggila tgk citer Lover's in Paris, aku wat pe ntah r. Ehehehe...

Aku baru mendownload citer tuh. Tak complete 20 episode lagik. So, aku harus bersabar dikit demi dikit. Lalalalala...

Disebabkan lunch hour ari ni aku takde lunch chat spt biasa, maka aku melayankan diri aku tonton episod yg sudah selesai download smbil menyantap makanan tghari aku. ***Burpp..*** Alhamdulillah..

Sambil tonton de part yg membuatkan aku tersenyum simpul sorg2. De yg menyentuh hati. Sampai skang maseh terasa kebahagian yg dirasai pelakon tersebut. (Aduhh.. Pekene ngan sy ini??)

Walaupun hero & heroin citer itu agak berusia. Tp saya layankan aje...

No comments:

Google