Tuesday, March 4, 2008

happy + shocked


Aku nak jadi cam Go Eun Chan kalu bleh. Bukan pe. Perangai die yg hepi go lucky tuh. Best je nengoknye. Sebab hal kecik pun die leh hepi. Me??? Huhuhu...

Bagi aku, citer nih besa2 je. Kalau ter'miss' 1,2 episod, no big deal la. Ntah naper citer ni takde lagik kat website 8tv. Aku nak tau pe sebenarnya hubungan Choi Han Seong ngan Han Yoo Ju. Owh.. Baru aku perasan. Lelaki A ngan tauke kedai kopi tuh adek beradek rupa2nya. Teethy

Tadi aku tgh kusyuk bebenor wat keje. Mengusyukkan diri sendiri sebab tetiba teringt sesuatu yg aku tgh cuba tak ingat. Akibat terlampau kusyuk, aku jadi keterkejutan teramat. Sampai skang jantung aku dok laju bergerak. Pastu terasa sesak je. Cam tgh rindu seseorang. Blushy

Camne aku leh jadik terkejut smpai camtuh??? Tgh kusyuk wat kje, org tekan loceng. Oho.. Nak masuk opis aku kene tekan loceng bagi mereka yg tak tau password. Bunyi loceng tuh agak nyaring. Frekuensi tinggi. Terkejut smpai badan pun react sama. Shocked

Tapi takdela smpai melatah yg bukan2. Itu bukan aku.

Bouncing Hearts

2 comments:

mysenoir said...

eh. uppa i la yg kiri skali tu. seon gyeon uppa! hehe. han seong ngn han kyul tu sepupu la. yoo ju 2 plak gf han seong. skian time kasih. hehe

Anonymous said...

thanx 4 ur info. citer ni tak cukup menarek cam citer My Girl. ehehe..

Google