Thursday, May 29, 2008

zzzzzZZZZZZZZ

Pg raser excited. Beralih hari setelah petang menjelma. Lain plak rsnyer. Bdn terasa letih. Penat. Isk2... Maser pun terasa lambat je gerak. Nak gerak 5 min pun terasa lama. Tak cam semlm. Apsal bn raser letih + penat. Kalau dr pe yg aku dah analisis, mungkin sbb hari nih aku kurang gerak. Byk wat keje depan komputer je. Aku kene gerak lagik byk dr dok saje. Walaupun aku tido lmbt je, 3 hari yg sudah aku tak rasa penat camnih. Ni dengan raser ngntoknye. Cukup. Kalau dpt tido brg sploh minit, mungkin akan segar skit kot. Sbb tak dpt nak tido, aku guna terapi yg nih. Mengupdate blog ngan citer2 merepek. Mungking...

Tp setakat ini yg kuar dr aku sumernye keluhan. Isk2... Tak baik sebenarnya kalau asyik mengeluh pjg2 nih, kan??? Tp aku tak dpt lari dari nak mengeluh... Keadaan luar lagi menambah aku rasa sleepy. Nmpk medamaikan je. Gelap. Hari mo ujan.. zzzzzzzzzZZZZZ...

No comments:

Google