Saturday, May 24, 2008

jom blk kg

InsyaAllah aku akan pulang ke kg halaman hari ni. (^_^)

Sebenarnya dr beberapa hari yg lepas lagik aku dah menghitung hari. Ehehehe... Aku mmg terasa over xcited skit bab2 nak blk kg nih. Yo la.. Cek nak beradu atas katil cek sndri kat umah. Tak yah berebut tv or terpaksa rela kene tgk katun cenel sahaja. Ahaksss...

Cam smlm.. Biler aku wat2 merajuk br la aku diberi peluang tgk tv. Kalau tak dulu dak2 tu paham mlm takleh tgk katun. Tp sbb their allow them to watch katun at nite, diaorg dah tak heran + peduli ngan rules sblom nih, cannot watch katun at nite. Wat can I do??? Aku hanya menumpang. Beralah je la...

Yg membuatkan aku tak sabar nak blk kg... Adek2 aku sumer berada di rumah. Ok la tuh sempat jumpa diaorg within 24hours dr tak sempat jumpa diaorg langsung. Ahaksss...

No comments:

Google