Wednesday, May 14, 2008

2K

Last wik merupakan minggu yg agak kelam kelibut teramat. Sampaikan aku terlupa nak gi bayar sewa opis + sewa rumah. Isk2... Walhal cek dah tersedia since 24th April. Huhuhu... Mujur la aku tak kene marah.

Ye r. Smlm aku dah kene marah. Sumernya gara2 dak opis aku yg kelam kabut tuh. Die terlupa amek payment yg nak bg kat supplier dr aku. Aku skit pun tak tau yg cek aku sedia tuh kene bg kat die. Skit pun aku tak dgr bos aku kater suruh bg kat die. Sungguh...

Aku nih mmg cepat pelupa. Cam last wik ari Sabtu. Beberapa minit sblom gi opis pacik aku pesan suruh bw laptop die. Aku bleh terlupa. Adushhhh...

Tp kejadian semalam tuh mmg aku tak dgr langsung bos aku suruh bg cek kat dak kelam kabut tuh. Let me name dak kelam kabut as 2K.

2K dtg opis(hq) pg smlm. Nak setelkan progress report. Tgk die pg2 dah kurengkan skit percentage mud aku. Ahaksss...

Byk2 tempat luas nak ke mesin fotostat, die SANGAT BERUSAHA GIGIH lalu kat blakang tmpt dok aku yg sempit. Isk2... Tak selesa aku nak wat keje..

Akibat die terlupa amek cek tuk byr supplier, die kene dtg blk opis. Dr Seri Kembangan. Bukan dekat. Pastu biler masuk opis dok kelam kabut la... RIMAS aku..

Aku dok prepare payment voucher die bleh je diri blakang aku dok tgk aku wat keje. Gaya cam kat skrin aku de pasang movie je cara die pandang tuh. Isk2... Membuatkan aku tak selesa..

Then, dah siap sumer mende yg die perlu amek, dok kecoh nak smpul surat. Amek je la. Aku dah kater ade kat dlm almari stationary tuh. Dah terkocoh2 plak. Smpai langgar wayar printer. Aku dah le tgh panas maser tuh. Biler dah jadik camtuh lagik panas jadinya.

Ye la... Sebesar2 kawasan lain yg die minat sgt nak lalu blakang tempat aku dok tuh naper??????
Smpai Dj kater kat aku, agaknye depan work station aku tuh aku bentang karpet merah smpai org takot nak lalu. Diaorg je nmpak karpet merah tuh. Aku tak nmpk pun. Huhhh...

Work station aku mmg sgt pack. Aku plak jenis tym wat kje, meja memang sepah. Aku nak kuar baru aku kemas meja. Kepantangan aku biler org pepandai kemas barang2 aku smpai aku nak cari tak jumpa brg2 aku. Huhuu...

Sesi luahan perasaan dah selesai... Lega skit rsnyer. Terlepas beban...


***Buat sahabatku yg sedang berada di awang2an itu, sure u know who u r. Wish u all the best dear... (*.*)

No comments:

Google